reklama

My predsa nikomu neodrezávame hlavy...

Dnes som bol po dlhšom čase v Mekke pôvodnej ľudovej architektúry, vo Vlkolínci a mal som čas premýšľať. Z tých myšlienok však nemám dobrý pocit...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zhrniem to:

- najskôr nám hovorili, že Boh neexistuje, a že pochádzame z opice...
- potom prišla sloboda a na krátky čas sme sa nadýchli,

- potom nám začali tvrdiť, že zem sa nemá obrábať a že nám za to budú platiť...
- potom nám začali hovoriť, že manželstvo, to môže byť aj, keď sa dvaja muži majú radi, a že je to normálne...

- potom nás začali učiť na školách, že Gender ideológia, to je krok vpred, to je sloboda vybrať si pohlavie podľa toho, ako sa kto cíti...

- potom začali tvrdiť, že je normálne platiť dlhy za inú krajinu, v ktorej ľudia roky zarábajú trikrát viac, než naši ľudia, že predsa nemôžeme byť sebci a myslieť len na seba...

Teraz nám tvrdia, že prijať milión ľudí z iného kultúrneho prostredia, s inou vierou, inými hodnotami, je predsa normálne a že predsa nemôžeme byť sebci a myslieť len na seba...

Ja viem, že sú medzi nimi chudáci, ktorí utekajú pred vojnou, a napriek všetkému mi ich osud nieje ľahostajný, ale nech mi nikto nehovorí, že nemám právo obávať sa o osud našich detí, keď sa nám do Európy, po stotisícoch, valí neznášanlivé, militantné náboženstvo. 
A nech mi nik nehovorí, že sme sebci, pretože to nieje pravda. Sme životaschopný, pracovitý národ, zvyknutý viac brať ohľady na iných, než na seba.
A ako poznám aj tú našu Slovenskú mentalitu, väčšina z nás by tvárou v tvár rodine na úteku, bez váhania podala pomocnú ruku !

My predsa nikomu neodrezávame hlavy, ale snáď máme právo nahlas povedať, koho vo svojej vlasti chceme a koho nie !

Juraj Vohnout

Juraj Vohnout

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Povolaním som kameraman, momentálne viac fotografujem. Slovensko, najmä jeho hory, sú mojou najobľúbenejšou destináciou... Zoznam autorových rubrík:  FotografovaniePostrehySúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu