"Európsky" Islam v praxi - alebo "Strom poznáte po ovocí"

Autor: Juraj Vohnout | 11.10.2015 o 0:00 | (upravené 11.10.2015 o 19:07) Karma článku: 8,28 | Prečítané:  385x

Informácie o strete dvoch kultúr, ktorého sa obávajú všetci okrem oficiálnych predstaviteľov bruselského establišmentu, sa objavujú čoraz častejšie už aj v oficiálnych mainstreamových médiách, najmä v Nemecku...

Hanse Buschkowsky, starosta jednej z Berlínskych prisťahovaleckých štvrtí nedávno opísal, ako vyzerá praktické spolužitie "pôvodných obyvateľov Berlína" s moslimskými prisťahovalcami, cit.:

"Rád by som v tomto bode pohovoril o každodennej bezmocnosti , keď vidíte , ako do supermarketu vojde nejaký človek, vezme si z regálu tovar, prejde okolo pokladne bez platenia a dá pokladníčke jasne najavo, čo sa jej stane, keď zavolá políciu.
To isté na ulici; keď po nej prechádza skupina piatich takýchto indivíduí po chodníku, ostatní im musia ísť z cesty.
Zneužívania a zastrašovania nie sú podľa Buschkowského ušetrené ani malé deti. "Miestna prisťahovalecká mládež od malých detí vyberá vstupné, ak sa chcú hrať na preliezačkách v parku. Mladé dievčatá sú otvorene dopytované, či chcú podstúpiť proces oplodnenia. Vodič autobusu, ktorý po nich požaduje lístok, obvykle skončí veľmi zle.

Samozvaní šéfovia týchto mestských štvrtí pritom úplne otvorene hovoria, že žiadne pravidlá tých poondiatych Nemcov jednoducho dodržiavať nebudú. Ak vám to snáď vadí, potom sú títo ľudia ochotní vyriešiť to s vami ich spôsobom.

Policajti si podľa skúseností starostu berlínskej štvrte dávajú skôr pozor, aby sa do ničoho nezamiešali. Policajt pritom môže prísť o čiapku alebo utrpieť ďalšiu ujmu. Nasleduje hlasný spor s cieľom dať policajtom najavo, že by mali odísť preč a nič neriešiť. To všetko prebieha vo veľmi agresívnom tóne. Keď sa všetko vyhrotí, sú zavolané posily. Potom nasleduje skutočný zásah, pri ktorom sa policajti musia potýkať s fyzickou agresiou.

Všetko zvyčajne skončí pre útočníkov z radov prisťahovalcov oslobodzujúcim rozsudkom a policajt si môže zhlboka vydýchnuť, že sa naopak nestal terčom ďalšieho trestného stíhania on sám. Mnoho sudcov jednoducho nie je ochotných poskytnúť policajtom náležitú právnu podporu. Policajt Gärtner, ktorý v našej štvrti slúži desiatky rokov, mi nedávno hovoril, že si nemôže spomenúť, kedy naposledy prisťahovalci okradli či napadli moslimskú ženu, "uvádza Buschkowsky a tvrdí, že nepriateľmi sú pre nich v prvom rade Nemci. "Práve tí sú pre nich jediným mysliteľným terčom násilia. Obyčajní Nemci proti nim nič nezmôžu. Pri každom incidente prisťahovalci zvolajú pomocou SMS svojich príbuzných a známych, ktorí sa okamžite postavia na ich stranu. Nemci sú ľahké obete," píše Buschkowsky.
 

Či sa nám to páči,alebo nie, prax ukazuje, že pre väčšinu moslimov sú ženy, kresťania a vlastne všetci ostatní nemoslimovia ľuďmi druhej kategórie.

V poslednom čase sa objavujú čoraz častejšie správy o brutálnom zaobchádzaní moslimov s kresťanmí aj v utečeneckých táboroch. Treba povedať, že kresťania sú tam nútení žiť v náboženskej anonymite..

Naposledy to bol útok moslimov v utečeneckom tábore na rodinu koptského kresťana, ktorý po strastiplnej ceste nechtiac prezradil svoje kresťanské vierovyznanie, čo spustilo vlnu problémov a útokov na neho i na jeho rodinu.

Podobné skúsenosti s týmito prejavmi extrémizmu a neznášanlivosti majú aj vo Švédsku a Dánsku, kde podľa informácií tamojšej polície, vznikli moslimské getá, kde prakticky vládne islamské právo šaríja a kde polícia nemá na situáciu prakricky žiadny vplyv. Naopak, pre veľmi vysoké bezpečnostné riziká, sa  týmto štvrtiam programovo vyhýba.

Citujem oficiálnu správu Open Society Institute:
"Policajné autá, ktoré prichádzajú do arabských a moslimských oblastí sú pravidelne napadnuté kameňmi. Niektorí obyvatelia arabsko-moslimských oblastí v Uppsale opisujú tieto štvrte ako "šaría oblasti, kde švédska vláda nie je vítaná," povedal policajt.
 

Zaujímavý pohľad na problém integrácie moslimov v Nemecku, prináša aj dokumentrny film ZDF Islam - Effects on Germany, ktorý realisticky opisuje aktuálnu situáciu takto:

Moslimské deti dostávajú v rodinách vzorce správania a postojov, ktoré hovoria, že islamské právo je nadradené akýmkoľvek nemeckým zákonom. Chlapci vnímajú ženy, napríklad učiteľky, ako podradné bytosti a nerešpektujú ich. Rovako aj všetkých ostatných nemoslimov.

Mosmskí chlapci majú povolené vziať si za ženu len moslimku, dievčatám vyberá manžela priamo otec. Žiadna integrácia teda nehrozí a v rámci krajiny tak vznikajú paralelné spoločnosti.

Táto situácia je z dlhodobého hľadiska neúnosná.

Za najväčšiu hrozbu však považujem to, že z ideologického pohľadu sú pre moslimov všetci nemoslimovia druhoradými ľuďmi s podstatne nižšími právami, (v praxi vidíme že takmer so žiadnymi,) ktorí sú podľa oficiálnej ideológie islamu povinní slúžiť im.

Tým nechcem povedať, že medzi moslimami niesu umiernení ľudia, samozrejme sú. Nič to však nemení na tom, že tieto nebezpečné extrémisticé názory sú oficiálne šírené ich duchovnými vodcami.

Hovoríme o praktikách a oficiálnych názoroch moslimských náboženských predstaviteľov, ktoré verejne prezentujú a praktizujú na území Európskej únie, v ktorej sú akékoľvek, aj sebemenšie náznaky extrémizmu, inak v zárodku potláčané.

Prečo sa to však netýka islamu ?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Slovan neplatí ani za nájom štadióna, mestu dlhuje takmer 400-tisíc eur

Hokejový klub nemá na výplaty ani na nájom štadióna. Vedenie tvrdí, že sezónu v KHL dohrá.

SVET

Člověk v tísni: Z Donecka nás vyhnala aj ruská propaganda

Ruské médiá tvrdia, že humanitárna pomoc je využívaná na špionáž, hovorí JAN MRKVIČKA.


Už ste čítali?